- 0234-338401
- 0234-338701
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BC
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus COVID-19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
2024
- Anunț nr. 13537 din 10.12.2024 privind rezultatul punctajului obtinut de candiat la proba interviu concurs Muncitor calificat – COD COR 7549 Compartiment administrativ Vizualizare
- Rezultatele punctajelor obtinute la proba scrisa din data de 05.12.2024 la concursul de Muncitor calificat – COD COR 7549 in Compartiment administrativ – Nr. 13352 din 05.12.2024 Vizualizare
- Barem subiecte propuse pentru proba scrisa la concursul din 05.12.2024 – Muncitor necalificat Vizualizare
- Rezultatele selecției dosarului depus de candidat pentru concursul de recrutare Muncitor calificat – Cod 7549 Compartiment administrativ – Nr. 12910 din 26.11.2024 Vizualizare
- Anunt nr. 12234 din 08.11.2024 privind concurs de recrutare Muncitor calificat – cod 7549 Compartiment administrativ Vizualizare
- Anexa 2 Model formular de înscriere Vizualizare
- Anexa 3 Model adeverință angajator Vizualizare
- Rezultatul solutionarii contestatiei nr. 10027 din 19.09.2024 depuse in urma rezultatelor probei suplimentare privind concurs de recrutare Secretar Dactilograf – cod 411001 Compartiment Secretariat, relatii cu publicul, Biblioteca Vizualizare
- Rezultate probă suplimentară concurs secretar dactilograf – nr. 9926 din 17.09.2024 Vizualizare
- Barem corectare subiecte proba scrisa din 17.09.2024 privind concurs de recrutare Secretar Dactilograf – cod 411001 Compartiment Secretariat, relatii cu publicul, Biblioteca Vizualizare
- Anunt nr. 9706 din 12.09.2024 privind rezultatele selectiei dosarelor candidati pentru concurs de recrutare Secretar Dactilograf – cod 411001 Compartiment Secretariat, relatii cu publicul, Biblioteca Vizualizare
- Anunt nr. 9380 din 04.09.2024 privind concurs de recrutare Secretar Dactilograf – cod 411001 Compartiment Secretariat, relatii cu publicul, Bibliotecă Vizualizare
- Model de adeverință angajator Vizualizare si Model formular de înscriere Vizualizare
- Anunt nr. 7641 din 16.07.2024 Rezultate finale la concursul de Referent, grad profesional – Superior, ID – 212417, studii medii, in compartiment ITL Vizualizare
- Anunt nr. 7555 din 12.07.2024 Rezultatul punctajului obtinut la proba interviu din data de 12.07.2024 la concursul de Referent, grad profesional – Superior, ID – 212417, studii medii, in compartiment ITL Vizualizare
- Rezultatele punctajelor obtinute la proba scrisa din data de 08.07.2024 la concursul de Referent, grad profesional – Superior, ID – 212417, studii medii, in compartiment ITL – Nr. 7382 din 09.07.2024 Vizualizare
- Barem varianta 2 lucrare scrisa pentru recrutarea functiei publice de executie de referent, ID 212417, Compartiment ITL in data de 08.07.2024 Vizualizare
- Rezultatele verificării eligibilității candidaților pentru concursul din 08.07.2024 ora 13:00 Referent, grad profesional Superior, ID 212417 studii medii compartiment Impozite si taxe locale – Nr. 7036 din 01.07.2024 Vizualizare
- Anunț nr. 5699 din 22.05.2024 concurs de recrutare – referent, clasa III, grad profesional superior, nivel studii-medii din compartimentul impozite si taxe locale – ID 212417 Vizualizare
- Model adeverință Vizualizare Vizualizare
- Formular inscriere candidați Vizualizare Vizualizare
- Anunt nr. 5609 din 20.05.2024 privind rezultatul punctajului obtinut de candidat la proba interviu in cadrul Procedurii de Transfer la Cerere declansata prin anuntul nr. 4594 din 19.04.2024 – ID 212407 Vizualizare
- Rezultatele verificarii eligibilitatii candidatilor in cadrul Procedurii de Transfer la Cerere declansata prin anuntul nr. 4594 din 19.04.2024 – ID 212407 – nr. 5122 din 09.05.2024 Vizualizare
- Anunt nr. 4594 din 19.04.2024 privind declansarea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea a 2 posturi vacante din cadrul ITL Inspector ID 212407 si Referent ID 212417 Vizualizare
- Rezultatele punctajelor obtinute la proba scrisa din data de 09.04.2024 la concursul de Referent, grad profesional – Superior, ID – 212417, studii medii, in compartiment ITL – Nr. 4166 din 09.04.2024 Vizualizare
- Barem varianta 2 subiecte concurs referent ITL (Adaugat la data 09.04.2024) Vizualizare
- Rezultatele verificarii eligibilitatii candidatilor pentru concursul din data de 09.04.2024 Referent, grad profesional – Superior, ID 212417 studii medii in compartimentul Impozite si taxe locale – Nr. 3875 din 01.04.2024 Vizualizare
- Anunt nr. 3642 din 28.03.2024 privind rezultatul final obtinut de candidati la concurs Inspector, clasa I, grad profesional superior, nivel studii-superioare din compartimentul impozite si taxe locale – ID 212407 Vizualizare
- Anunt nr. 3431 din 22.03.2024 privind rezultatele punctajelor obtinute de candidat la proba interviu concurs Inspector, clasa I, grad profesional superior, nivel studii-superioare din compartimentul impozite si taxe locale – ID 212407 Vizualizare
- Erata nr. 3283 din 20.03.2024 privind Anunt nr. 3257 din 19.03.2024 rezultatele la proba scrisa concurs Inspector, clasa I, grad profesional superior, nivel studii-superioare din compartimentul impozite si taxe locale – ID 212407 Vizualizare
- Anunt nr. 3257 din 19.03.2024 privind rezultatele punctajelor obtinute de candidati la proba scrisa concurs Inspector, clasa I, grad profesional superior, nivel studii-superioare din compartimentul impozite si taxe locale – ID 212407 Vizualizare
- Barem varianta 2 lucrare scrisa la concursul pentru recrutarea functiei publice Inspector, clasa I, grad profesional superior in compartimentul impozite si taxe locale (Adaugat la data 18.03.2024) Vizualizare
- Rezultatele verificarii eligibilitatii candidatilor pentru concursul din data de 18.03.2024 ora 11- nr. 2822 din 08.03.2024 Vizualizare
- Anunț nr. 2402 din 29.02.2024 concurs de recrutare – referent, clasa I, grad profesional superior, nivel studii-medii din compartimentul impozite si taxe locale – ID 212417 Vizualizare
- Anunț nr. 1103 din 31.01.2024 privind organizare concurs Inspector, clasa I, grad profesional superior, nivel studii superioare din Compartimentul Impozite si taxe locale ID 212407 Vizualizare,
- Anexa – Model adeverință Vizualizare si
- Formular – înscriere candidați la etapa de selecție (Adaugat la data 31.01.2024) Vizualizare
2023
- Anunț nr. 14631 din 17.11.2023 rezultat final concurs Consilier – Clasa I, Grad profesional – Asistent, ID 553395 (Adaugat la data 17.11.2023) Vizualizare
- Anunț nr. 14514 din 15.11.2023 – Rezultatul puctajului obținut de candidat la proba interviu la concursul organizat pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de Consilier – clasa I, grad profesional asistent, ID 553395, in Compartiment Asistenta Sociala (Adaugat la data 15.11.2023) Vizualizare
- Plan de interviu nr. 14401 din 13.11.2023 – pentru concursul organizat pentru ocuparea functiei publice temporar vacante de executie de Consilier – clasa I, grad profesional asistent, ID 553395, in Compartiment Asistenta Sociala (Adaugat la data 13.11.2023) Vizualizare
- Anunț nr. 14291 din 10.11.2023 – Rezultatele puctajelor obținute de candidați la proba scrisă a concursului organizat pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de Consiler – Clasa I, Grad profesional asistent ID 553395 în compartimentul Asistență Socială (Adaugat la data 10.11.2023) Vizualizare
- Rezultatele selectarii dosarelor privind concurs de recrutare – consilier, clasa I, grad profesional asistent, nivel studii-superioare din compartimentul asistență socială – ID 553395 – nr. 13741 din 02.11.2023 (Adaugat la data 02.11.2023) Vizualizare
- Anunț nr. 12787 din 17.10.2023 concurs de recrutare – consilier, clasa I, grad profesional asistent, nivel studii-superioare din compartimentul asistență socială – ID 553395 (Adaugat la data 25.10.2023) Vizualizare
- Anunț nr. 13242 din 24.10.2023 – Rezultatele puctajelor obținute de candidați la proba scrisă a concursului organizat pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de Referent taxe și impozite locale Vizualizare
- Rezultatele selectarii dosarelor – Referent, clasa III, grad profesional superior, nivel studii medii, Compartiment taxe si impozite locale – ID 212417 – Nr. 12590 din 12.10.2023 Vizualizare
- Rezultatul selectarii dosarelor – Concurs Consilier, clasa I, grad profesional – asistent, ID 553395 – nr. 11487 din 22.09.2023 Vizualizare
- Anunț nr. 10801 din 31.08.2023 privind concurs de recrutare Referent, clasa III, grad profesional superior – studii medii compartiment Taxe și Impozite locale – ID 212417, Anexa2 – Model adeverință și Formular – înscriere candidați Vizualizare Vizualizare Vizualizare
- Anunt nr. 10787 din 31.08.2023 privind concurs de recrutare Inspector, clasa I, grad profesional superior, nivelul studii – superioare compartiment Taxe si Impozite locale, Anexa 2 – Model adeverință și Formular – inscriere candidați Vizualizare Vizualizare Vizualizare
- Anunț nr. 10805 din 31.08.2023 privind concurs de recrutare – consilier, clasa I, grad profesional asistent, nivel studii superioare, compartiment asistență socială – ID 553395, Anexa 2 – Model adeverință și Formular – inscriere candidați 08.09.2023 Vizualizare Vizualizare Vizualizare
- Anunț nr. 10647 din 29.08.2023 privind rezultat final concurs Referent, clasa III, grad profesional superior, nivel studii medii, compartiment ITL – ID 572284 Vizualizare
- Anunț nr. 10622 din 28.08.2023 privind rezultat concurs proba interviu pt. Referent ID – 572284 din data de 28.08.2023 Vizualizare
- Plan interviu nr. 10527 din 25.08.2023 – referent ID 572284 din data de 28.08.2023 ora 12.00 Vizualizare
- Anunt nr. 10459 din 24.08.2023 privind rezultate concurs proba scrisa pt. Referent ID – 572284 din data de 23.08.2023 Vizualizare
- Anunt nr. 10454 din 24.08.2023 privind rezultate concurs proba scrisa post Referent – ID 212417 din data de 23.08.2023 Vizualizare
- Anunț nr. 10366 din 22.08.2023 privind rezultate concurs Inspector proba scrisa – ID 212407 Vizualizare
- Rezultate selecție dosare – referent ID 572284 – nr. 10046 din 11.08.2023 Vizualizare
- Rezultate selecție dosare – referent ID 212417 – nr. 10040 din 11.08.2023 Vizualizare
- Rezultate selecție dosare – inspector ID 212407 – nr. 10036 din 11.08.2023 Vizualizare
- Anunț concurs nr. 9772 din 07.08.2023 privind organizare concurs Consilier clasa I Asistent studii superioare Compartiment Asistență Socială – ID 553395 Vizualizare
- Formular – înscriere candidați Vizualizare
- Anexa 2 – Model adeverință Vizualizare
- Anunț nr. 8403 din 03.07.2023 privind organizare concurs Referent, clasa III, grad profesional superior compartiment taxe și impozite locale ID 572284 Vizualizare
- Anunț nr. 8396 din 03.07.2023 privind organizare concurs Referent, clasa III, grad profesional superior compartiment taxe și impozite locale ID 212417 Vizualizare
- Rezultatele selectării dosarelor concurs consilier clasa I Compartiment Asistență Socială – nr. 8973 din 19.07.2023 Vizualizare
- Anunț nr. 8391 din 03.07.2023 privind organizare concurs Inspector, clasa I, grad profesional superior compartiment taxe și impozite locale Vizualizare
- Anunț nr. 8218 din 28.06.2023 privind concurs recrutare consilier clasa I Compartiment Asistență Socială Vizualizare
- ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 34 din 12 mai 2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative EMITENT GUVERNUL ROMÂNIEI Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 415 din 15 mai 2023 click aici
- Anunt nr. 6429 din 16.05.2023 suspendare procedura organizare concurs de recrutare referent, clasa III, grad profesional superior, compartiment ITL Vizualizare
- Anunt nr. 6017 din 08.05.2023 organizare concurs de recrutare referent, clasa III, grad profesional superior, compartiment ITL Vizualizare
- Rezultatele selectarii dosarelor concurs referent – nr. 5766 din 03.05.2023 Vizualizare
- Anunț nr. 4986 din 11.04.2023 concurs ocupare funcție publică referent superior ITL Vizualizare
- Rezultate finale concurs ocupare funcție publică consilier juridic – nr. 835 din18.01.2023 Vizualizare
- Rezultatul probei interviu la concursul organizat pentru ocuparea funcției publice vacante consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent – nr. 645 din 13.01.2023 Vizualizare
- Plan interviu pentru concursul de ocupare a functiei publice consilier juridic – nr. 321 din 09.01.2023 Vizualizare
- Rezultat proba scrisa concurs pentru ocupare a functiei publice consilier juridic – nr. 320 din 09.01.2023 Vizualizare
2022
- Rezultate selectie dosare concurs consilier juridic – nr. 20304 din 29.12.2022 Vizualizare
- Anunț nr. 19238 din 06.12.2022 concurs recrutare consilier juridic Vizualizare
- Rezultate finale promovare în grad profesional imediat superior – nr. 16215 din 05.10.2022 Vizualizare
- Rezultate probă interviu promovare în grad profesional imediat superior – nr. 16062 din 03.10.2022 Vizualizare
- Plan de interviu examen promovare în grad profesional – nr. 1952 din 29.09.2022 Vizualizare
- Rezultate probă scrisă examen promovare în grad profesional – nr. 1951 din 29.09.2022 Vizualizare
- Rezultate selecție dosare promovare în grad profesional – nr. 15616 din 20.09.2022 Vizualizare
- Rezultate finale examen promovare în clasă – nr. 15552 din 19.09.2022 Vizualizare
- Rezultate probă interviu promovare în clasă – nr. 15545 din 19.09.2022 Vizualizare
- Plan interviu promovare în clasă – nr. 15496 din 19.09.2022 Vizualizare
- Rezultat proba scrisa examen promovare în clasă – nr. 15430 din 15.09.2022 (Adaugat la data 15.09.2022) Vizualizare
- Rezultat selecție dosare înscriere examen promovare în clasă – nr. 15181 din 08.09.2022 Vizualizare
- Anunț nr. 14711 din 31.08.2022 privind examen promovare în clasă (Adaugat la data 01.09.2022) Vizualizare
- Anunț nr. 14587 din 29.08.2022 examen promovare în grad profesional Vizualizare
- Proces verbal nr. 3686 din 08.08.2022 privind borderou dosare inscriere concurs consilier principal Vizualizare
- Proces verbal nr. 3685 din 08.08.2022 privind borderou dosare inscriere concurs referent Vizualizare
- Rezultatele probei interviu muncitor calificat – nr. 11536 din 14.06.2022 Vizualizare
- Rezultate proba practica muncitor calificat – nr. 11411 din 09.06.2022 Vizualizare
- Plan proba practica muncitor calificat – nr. 11392 din 09.06.2022 Vizualizare
- Anunt nr. 11327 din 07.06.2022 Rezultat proba interviu secretar dactilograf Vizualizare
- Anunt nr. 11318 din 07.06.2022 rezultatele probei scrise muncitor calificat Vizualizare
- Plan interviu nr. 11301 din 07.06.2022 privind desfasurarea probei interviu cconcurs secretar – dactilograf Vizualizare
- Rezultatele probei practice – nr. 11195 din 03.06.2022 (Adaugat la data 03.06.2022) Vizualizare
- Plan proba practica secretar dactilograf – nr. 11139 din 03.06.2022 (Adaugat la data 03.06.2022) Vizualizare
- Barem corectare subiecte proba practica 03.06.2022 secretar – dactilograf (Adaugat la data 03.06.2022) Vizualizare
- Proces verbal nr. 11039 din 31.05.2022 privind afisare rezultate proba scrisa concurs secretar – dactilograf Vizualizare
- Rezultate selectie dosare muncitor calificat nr. 10913 din 26.05.2022 Vizualizare
- Anunț nr. 9737 din 02.05.2022 privind concurs CONSILIER achizitii publice debutant (Adaugat la data 24.05.2022) Vizualizare
- Adresa nr. 10701 din 23.05.2022 Rezultat selectie dosare concurs secretar-dactilograf Vizualizare
- Anunț nr. 10052 din 09.05.2022 privind organizare concurs munitor calificat Vizualizare
- Anunt nr. 9845 din 04.05.2022 organizare concurs secretar dactilograf Compartiment Secretariat, Relatii cu Publicul (Adaugat la data 09.05.2022) Vizualizare
2021
- Anunt nr. 16165 din 27.12.2021 Rezultatele probei interviu privind concurs Consilier Compartiment Asistenta Sociala Vizualizare
- Anunt nr. 16162 din 27.12.2021 Rezultatele probei scrise privind concurs Consilier Compartiment Asistenta Sociala Vizualizare
- Anunt nr. 15712 din 16.12.2021 privind rezultate selectare dosare Compartiment Asistenta Sociala Vizualizare
- Anunt nr. 14873 din 26.11.2021 privind rezultatele finale concurs Asistent Medical Comunitar Vizualizare
- Adresa nr. 14823 din 25.11.2021 rezultate proba scrisa concurs secretar-dactilograf (Adaugat la data 25.11.2021) Vizualizare
- Adresa nr. 14821 din 25.11.2021 rezultate proba interviu concurs Asistent Medical Comunitar (Adaugat la data 25.11.2021) Vizualizare
- Anunt nr. 14815 din 25.11.2021 privind rezultate proba scrisa concurs Asistent Medical Comunitar (Adaugat la data 25.11.2021) Vizualizare
- Anunt nr. 13422 din 03.11.2021 privind concurs consilier în Compartimentul Asistenta sociala (Adaugat la data 25.11.2021) Vizualizare
- Adresa nr. 14245 din 16.11.2021 – Rezultate selectie dosare concurs asistent medical comunitar Vizualizare
- Adresa nr. 14243 din 16.11.2021 – Rezultate selectare dosare concurs secretar-dactilograf Vizualizare
- Anunt nr. 13034 din 27.10.2021 privind concurs asistent medical comunitar Vizualizare
- Anunt nr. 12996 din 26.10.2021 privind concurs secretar dactilograf Vizualizare
- Rezultate nr. 5816 din 14.05.2021 privind proba scrisa concurs consilier achizitii publice Vizualizare
- Rezultate nr. 5215 din 27.04.2021 selectie dosare consilier compartiment achizitii publice Vizualizare
- Proces verbal nr. 4666 din 14.04.2021 Rezultatul contestatiei probei scrise secretar dactilograf Vizualizare
- Rezultate nr. 4638 din 12.04.2021 probă scrisă concurs secretar dactilograf Vizualizare
- Anunt nr. 4304 din 05.04.2021 privind concurs recrutare consilier achizitii publice Vizualizare
- Rezultatele nr. 4209 din 01.04.2021 concurs pentru ocuparea functiei de Inspector Protectia Mediului Vizualizare
- Rezultatele nr. 4202 din 01.04.2021 selectare dosare concurs functia secretar dactilograf Vizualizare
- Plan interviu concurs nr. 4102 din 31.03.2021 functia Inspector Protectia Mediului Vizualizare
- Anunt nr. 4038 din 29.03.2021 Rezultate probă scrisă concurs ocupare funcție publică temporar vacantă Inspector, debutant Vizualizare
- Proces verbal nr. 2799 din 18.03.2021 privind selectie dosare concurs inspector debutant protecția mediului Vizualizare
- Anunt nr. 2616 din 15.03.2021 privind concurs secretar – dactilograf Vizualizare
- Rezultate nr. 2430 din 09.03.2021 privind probă scrisă secretar dactilograf Vizualizare
- Anunt nr. 2137 din 02.03.2021 privind concurs recrutare inspector ID 212415 Vizualizare
- Rezultatele selectiei dosarelor de concurs SECRETAR DACTILOGRAF nr. 2084 din 01.03.2021 Vizualizare
- Anunt nr. 1596 din 16.02.2021 concurs de recrutare funtie publica de executie temporar vacanta Inspector ID 212415 Vizualizare
- Anunt nr. 1379 din 09.02.2021 concurs secretar dactilograf Vizualizare
2018
– Adresa nr. 11150 din 20.11.2018 privind rezultate pentru concursul organizat pentru Functionar, debutant din cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si Canalizare din subordinea Consiliului local Caiuti: click aici
– Adresa nr. 11148 din 20.11.2018 privind proba interviu pentru concursul organizat pentru Functionar, debutant din cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si Canalizare din subordinea Consiliului local Caiuti: click aici
– Adresa nr. 11040 din 15.11.2018 privind rezultate probei scrise privind concursul organizat pentru Functionar, debutant din cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si Canalizare din subordinea Consiliului local Caiuti: click aici
– Adresa nr. 10786 din 07.11.2018 privind rezultate selectarii dosarelor privind concursul organizat pentru Functionar, debutant din cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si Canalizare din subordinea Consiliului local Caiuti: click aici
– Adresa nr. 10340 din 26.10.2018 privind rezultate finale ale concursului organizat Inspector, grad profesional principal, clasa I, nivel studii: superioare in Compartimentul executare silit: click aici
– Anunt nr. 10193 din 23.10.2018 – rezultatele probei scrise Inspector, grad profesional principal, clasa I, nivel studii: superioare in Compartimentul executare silit: click aici
– Anunt nr. 10064 din 18.10.2018 privind organizare concurs pentru postul de Functionar debutant: click aici
– Adresa nr. 9941 din 15.10.2018 privind rezultatele selectarii dosarelor in vederea organizarii concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice: Inspector, grad profesional principal, clasa I, nivel studii: superioare in Compartimentul executare silit: click aici
– Anunt nr. 9047/ 12.09.2018 organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice: Inspector, grad profesional principal, clasa I, nivel studii: superioare in Compartimentul executare silita in data de 23.10.2018 – proba scrisa si in data de 26.10.2018 – interviu, pentru mai multe detalii: click aici
– Adresa nr. 8368 din 24.08.2018 privind rezultatele probei finale in vederea organizarii concursului pentru ocuparea postului, muncitor calificat tr. IV studii M: click aici
– Adresa nr. 8363 din 23.08.2018 privind rezultatele probei interviu in vederea organizarii concursului pentru ocuparea posturilor administrator, tr. II, studii M, muncitor calificat tr. IV studii M: click aici
– Adresa nr. 8293 din 21.08.2018 privind rezultatele probei scrise in vederea organizarii concursului pentru ocuparea posturilor administrator, tr. II, studii M, muncitor calificat tr. IV studii M: click aici
– Adresa nr. 8031 din 08.08.2018 – rezultatele selectarii dosarelor pentru ocuparea posturilor contractuale vacante in cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si canalizare Caiuti, din subordinea Consiliului local Caiuti, respectiv: administrator, tr. II, studii M, muncitor calificat tr. IV studii M: click aici
– Adresa nr. 7990 din 07.08.2018 privind rezultatele probei scrise la concursul pentru ocuparea functiei publice de executie inspector, clasa I, grad profesional principal in Compartimentul executari silite din aparatul de specialitate al primarului Comunei Caiuti: click aici
– Proces verbal nr. 7805 din 31.07.2018 privind verificarea dosarelor de inscriere a candidatilor in vederea organizarii concursului pentru ocuparea functiei publice de executie inspector, clasa I, grad profesional principal in Compartimentul executari silite din aparatul de specialitate al primarului Comunei Caiuti: click aici
– Anunt nr. 7490 / 23.07.2018 organizeaza concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante in cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si canalizare Caiuti, din subordinea Consiliului local Caiuti, respectiv: administrator, tr. II, studii M, muncitor calificat tr. IV studii M, in data de 20.08.2018 – proba scrisa si in data de 23.08.2018 – interviu: click aici
– Anunt nr. 6746 / 28.06.2018 organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice: Inspector, grad profesional principal, clasa I, nivel studii: superioare in Compartimentul executare silita in data de 07.08.2018 – proba scrisa si in data de 09.08.2018 – interviu, pentru mai multe detalii: click aici
– Rezultatele finale nr. 5081 din 15.05.2018 in vederea organizarii concursului pentru ocuparea funcțiilor CONTRACTUALE administrator/ tr.I, în cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apă și canalizare Căiuți: click aici
– Rezultatele probei interviu nr. 4998 din 14.05.2018 în vederea organizarii concursului pentru ocuparea funcțiilor CONTRACTUALE administrator/ tr.I, administrator/tr.II, muncitor calificat/ tr.IV în cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apă și canalizare Căiuți: click aici
– Rezultatele probei scrise nr. 4834 din 11.05.2018 în vederea organizarii concursului pentru ocuparea funcțiilor CONTRACTUALE administrator/ tr.I, administrator/tr.II, muncitor calificat/ tr.IV în cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apă și canalizare Căiuți: click aici
– Anunt nr. 4507 din 02.05.2018 privind selectarea dosarelor pentru ocuparea posturilor contractuale vacante in cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si canalizare Caiuti, din subordinea Consiliului local Caiuti, respectiv: administrator, tr. II, studii M, muncitor calificat tr. IV studii M: click aici
– Anunt nr. 4885 din 26.04.2018 privind completarea anuntului de concurs nr. 3685 din 12.04.2018: click aici
– Anunt nr. 3685 / 12.04.2018 organizeaza concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante in cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si canalizare Caiuti, din subordinea Consiliului local Caiuti, respectiv: administrator, tr. II, studii M, muncitor calificat tr. IV studii M, in data de 10.05.2018 – proba scrisa si in data de 14.05.2018 – interviu.: click aici
– Rezultate concurs nr. 3381 din 29.03.2018 privind proba scrisa SERVICIUL DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE: click aici
– Proces Verbal nr. 3002 din 19.03.2018 – privind rezultatele selectarii dosarele depuse organizare concurs: click aici
– Proces Verbal nr. 3001 din 19.03.2018 – privind verificare dosare depuse organizare concurs: click aici
– Anunt nr. 2140 din 01.03.2018 privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor cantractuale vacante in cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa si canalizare Caiuti, din subordinea Consiliului local Caiuti, respectiv: administrator, tr. I; administrator, tr. II si muncitor calificat tr. IV in data de 28.03.2018 – proba scrisa si in data de 02.04.2018 – interviu. Pentru mai multe detalii click aici.
2017
– Anunt nr. 8970 din 12.09.2017 privind rezultatul final la concursul pentru ocuparea functiei publice de executie INSPECTOR, grad profesional Principal in cadrul Comp. Executari Silite: click aici
– Anunt nr. 8961 din 12.09.2017 privind rezultatul interviu la concursul pentru ocuparea functiei publice de executie INSPECTOR, grad profesional Principal in cadrul Comp. Executari Silite: click aici
– Anunt nr. 8957 din 12.09.2017 privind rezultatul probei scrise pentru ocuparea functiei publice de executie INSPECTOR, grad profesional Principal in cadrul Comp. Executari Silite: click aici
– Rezultatele selectarii dosarelor privind organizarea concursului de promovare in grad profesional imediat superior in data de 12-14.09.2017 pentru Compartimentul Executari silite grad principal nr. 8797 / 06.09.2017: click aici
– Rezultatele finale pentru concursul referent fond funciar si Administrarea Domeniului Privat nr. 8083/ 21.08.2017: click aici
– Rezultatele probei interviu pentru concursul referent fond funciar si Administrarea Domeniului Privat nr. 8076 / 21.08.2017: click aici
Rezultatele probei scrise pentru concursul referent fond funciar si Administrarea Domeniului Privat nr. 8066 / 21.08.2017: click aici
Anunt nr. 7746 din 11.08.2017 privind organizarea concursului de promovare in grad profesional imediat superior in data de 12-14.09.2017 pentru Compartimentul Executari silite grad principal. Pentru mai multe detalii click aici.
Rezultatele selectarii dosarelor pentru concursul referent fond funciar nr. 7672 / 09.08.2017: click aici
Anunţ 6894 din 19.07.2017 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunta ca in data de 21.08.2017, ora 11:00 Primăria comunei Căiuţi va organiza la sediul acesteia concurs de recrutare – proba scrisa si 24.08.2017, ora 11:00 – interviu pentru ocuparea funcţiei publice de executie:
– referent, grad profesional superior in Compartimentul Fond Funciar si Administrarea Domeniului Privat.
Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
– Proba scrisa: 21.08.2017 ora 11;00 la sediul Primariei;
– Interviu: 24.08.2017 ora 11;00 la sediul Primariei;
– Dosarele de inscriere se depun in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial.
Date contact: tel.: 0234/338401, email: primariacaiuti@yahoo.com.
Pentru mai multe detalii: click aici.
Adresa nr. 5191 / 10.05.2016 Rezultatele finale privind organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante REFERENT grad profesional ASISTENT in Compartimentul Stare civila, Activitati economice, Transport public local: click aici
Anunt Nr. 5190 / 10.05.2016 Rezultatele probei interviu privind organizarea concursului pentru ocuparea functiei publice temporar vacante REFERENT grad profesional ASISTENT in Compartimentul Stare civila, Activitati economice, Transport public local: click aici
Anunt Nr. 5185 / 10.05.2016 Rezultatele probei scrise in vederea organizarii concursului pentru ocuparea functieipublice temporar vacante REFERENT grad profesional ASISTENT in Compartimentul Stare civila, Activitati economice, Transport public local: click aici
Rezultatele selectarii dosarelor nr. 5164 din 09.05.2016 in vederea organizarii concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante REFERENT grad profesional ASISTENT in Compartimentul Stare civila, Activitati economice, Transport public local din data de 10.05.2016 – 12.05.2016: click aici
Anunţ Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacantă : referent, clasa III, grad profesional asistent în Compartimentul Stare civilă, Activităţi economice, Transport public local.
Condiţii specifice de participare la concurs:
– nivelul studiilor: medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
– vechime în muncă necesară ocupării postului: minim 6 luni
Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:
Proba scrisă: 10 mai 2016, ora 10, la sediul Primăriei Căiuţi
Proba de interviu: 12 mai 2016, ora 10, la sediul Primăriei Căiuţi
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial.
Date contact: tel.: 0234/338401, email: primariacaiuti@yahoo.com.
Primar, Secretar,
Iulian Durlan Capatina Ramona
Adresa nr. 4437 / 14.04.2016 Rezultatele finale privind organizarea concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante CONSILIER (Asistent social): click aici
Adresa nr. 4359 / 12.04.2016 Rezultatele finale privind organizarea examenului pentru promovarea in grad a d-nei Roscan Simona Stefania Referent – debutant in Compartimentul Registrul Agricol: click aici
Anunt Nr. 4402 / 13.04.2016 Rezultatele probei interviu privind organizarea concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante CONSILIER (Asistent social): click aici
Anunt Nr. 4302 / 11.04.2016 Rezultatele probei scrise in vederea organizarii concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante CONSILIER (Asistent social comunitar) in Compartimentul Furnizare servicii sociale integrate din data de 11 aprilie 2016- 13 aprilie 2016: click aici
Anunt nr. 3771 / 28.03.2016 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea examenului pentru promovarea d-nei Roscan Simona Stefania in gradul imediat superior, ca urmare a finalizarii perioadei de debut in funcţia contractuale de executie CONSILIER in Compartimentul Registrul Agricol. Data examenului: 12 aprilie 2016, ora 10:00 la sediul Primariei Caiuti. Pentru mai multe detalii: click aici
Rezultatele selectarii dosarelor nr. 3917 din 01.04.2016 in vederea organizarii concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie vacante CONSILIER (Asistent social comunitar) in Compartimentul Furnizare servicii sociale integrate: click aici
Anunt nr. 3314 / 17.03.2016 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie din aparatul de specialitate al primarului:
– CONSILIER (Asistent social comunitar), debutant, studii medii in Compartimentul Furnizare servicii sociale integrate, în data de în data de 11 aprilie 2016, ora 10.00 – proba scrisă si in data de 13 aprilie 2016 – interviu. Pentru mai multe detalii: click aici
COMUNA CAIUTI Comisia de solutionare a contestatiilor la concurs Nr. 1919 din 10.02.2016:
Rezultatele notarii lucrarii scrise contestate: click aici
COMUNA CAIUTI Nr. 1822 din 10.02.2016: Rezultatele finale la concurs: click aici
Anunt 571 / 18.01.2016 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie din aparatul de specialitate al primarului:
– CONSILIER (Asistent medical comunitar), debutant, studii medii;
– CONSILIER (Asistent social comunitar), debutant, studii medii
ambele in Compartimentul Furnizare servicii sociale integrate, în data de în data de 09 februarie 2016, ora 10.00 – proba scrisă si in data de 11 februarie 2016 – interviu. Pentru mai multe detalii: click aici
COMUNA CAIUTI Comisia de concurs Nr. 9839 din 27.10.2015: Rezultate finale al concursului: click aici
COMUNA CAIUTI Comisia de concurs Nr. 9839 din 27.10.2015: Raportul final al concursului: click aici
COMUNA CAIUTI Comisia de concurs Nr. 9797 din 26.10.2015: Rezultatele probei interviu: click aici
COMUNA CAIUTI Comisia de concurs Nr. 9708 din 22.10.2015: Rezultatele probei scrise: click aici
COMUNA CAIUTI Comisia de concurs Nr. 9524 din 15.10.2015
REZULTATELE SELECTĂRII DOSARELOR
Membrii Comisiei de concurs nominalizati prin Dispoziţia primarului nr.474/02.10.2015, în vederea organizarii concursului pentru ocuparea functiei CONTRACTUALE muncitor calificat, tr.I in Comp. Administrativ, Deservire din aparatul de specialitate al primarului Comunei Caiuti din data de 21-23 octombrie 2015 au verificat în data de 15.10.2015 dosarele de înscriere ale următorilor candidaţi:
Nr. de înregistrare formular de înscriere |
||
9271/12.10.2015 |
||
2 |
STAN SANDU |
9440/13.10.2015 |
În urma verificării actelor depuse la dosar şi a îndeplinirii condiţiilor legale, membrii comisiei au stabilit următorul rezultat :
Nr. crt. |
Rezultatul selecţiei dosar candidat |
||
1 |
ADMIS |
||
2 |
STAN SANDU |
ADMIS |
Candidatii declarati “ADMIS” la selecţia dosarelor vor participa la proba scrisă a concursului in data de 21.10.2015, orele 10.00.
Secretarul Comisiei de concurs
Referent Gafton Daniela
Afisat la sediul primariei astazi 15.10.2015
Anunt 8747 / 23.09.2015 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie din aparatul de specialitate al primarului MUNCITOR CALIFICAT, TR.I, studii M/G in Compartimentul Administrativ, Deservire în data de în data de 21 octombrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă si in data de 23 octombrie 2015 – interviu. Pentru mai multe detalii: click aici
Anunt 8238 / 07.08.2015 In data de 7 octombrie 2015, ora 11:00 Primaria comunei Caiuti va organiza la sediul acesteia concurs de recrutare (proba scrisa) pentru ocuparea functiei publice de executie:
– politist local, clasa III, grad profesional debutant, in COMPARTIMENTUL POLITIEI LOCALA;
– politist local, clasa III, grad profesional principal, in COMPARTIMENTUL POLITIEI LOCALA;
– consilier, clasa I, grad profesional debutant, in COMPARTIMENTUL FOND FUNCIAR SI ADMINISTRAREA DOMENIULUI PRIVAT. Pentru mai multe detalii: click aici
Anunt 6571 / 20.07.2015 In data de 19 august 2015, ora 11:00 Primaria comunei Caiuti va organiza la sediul acesteia concurs de recrutare (proba scrisa) pentru ocuparea functiei publice de executie:
– politist local, grad profesional debutant, nivel studii: medii in COMPARTIMENTUL POLITIEI LOCALA;
– politist local, grad profesional principal, nivel studii: medii in COMPARTIMENTUL POLITIEI LOCALA;
– consilier, grad profesional debutant, nivel studii: superioare in COMPARTIMENTUL FOND FUNCIAR SI ADMINISTRAREA DOMENIULUI PRIVAT. Pentru mai multe detalii: click aici
Rezultatele finale nr. 5114 / 04.06.2015 privind organizarea concursului: click aici
Rezultatele probei interviu nr. 5028 / 03.06.2015 privind organizarea concursului: click aici
Rezultatele probei scrise nr. 5027 / 03.06.2015 privind organizarea concursului: click aici
Anunţ Nr. 4119/ 06.05.2015 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie din aparatul de specialitate al primarului REFERENT, grad profesional debutant, studii superioare in Compartimentul REGISTRUL AGRICOL în data de 03 IUNIE 2015, ora 10.00 – proba scrisă si in data de 08 IUNIE 2015 – interviu. Pentru mai multe detalii click aici.
Anunţ Nr. 4117/ 06.05.2015 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului pentru ocuparea unor funcţii publice de executie din aparatul de specialitate al primarului în data de 11 IUNIE 2015, ora 10.00 – proba scrisă si in data de 15 IUNIE 2015 – interviu.
– pentru inspector, grad profesional principal, clasa I in compartimentul achizitii publice
– pentru consilier, grad profesional superior, clasa I in compartimentul fond funciar si administrarea domeniului privat
– pentru inspector, grad profesional superior, clasa I in compartimentul urbanism si amenajarea teritoriului, lucrari publice, disciplina in constructii si administrarea domeniului public. Pentru mai multe detalii click aici.
Anunţ Nr. 3335/ 17.04.2015 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcţiilor publice de executie din aparatul de specialitate al primarului POLITIST LOCAL, grad profesional debutant, clasa III si POLITIST LOCAL, grad profesional principal, clasa III in Compartimentul Politie locala în data de 20 mai 2015, ora 10.00 proba scrisă.
Conditiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare, iar condiţiile specifice sunt :
– pentru politist local, debutant: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
– pentru politist local, principal: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat, vechime in munca- minim 5 ani.
Concursul constă în: selectia dosarelor, probă scrisă şi interviu şi se va desfăşura la sediul Primăriei Căiuţi
Dosarele de înscriere se depun în temen de 20 de zile de la afişarea anunţului, la sediul Primăriei Căiuţi.
BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr.7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată ;
Legea nr. 215/2001, privind administratia publica locala, rep.
Legea nr. 155/2010 – Legea poliţiei locale;
H.G .nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului – cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale;
Legea nr.61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice, republicată.
Relaţii suplimentare : 0234/338401.
Primar, Secretar,
Iulian Durlan Capatina Ramona
ANUNT Nr. 1858 din 24.02.2015 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului în data de 27 martie 2015, ora 10.00 (proba scrisă) si 30 martie, ora 10.00 (interviu) pentru ocuparea funcţiei publice de executie din aparatul de specialitate al primarului , inspector, grad profesional superior, clasa I in COMPARTIMENTUL URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI, LUCRARI PUBLICE, DISCIPLINA IN CONSTRUCTII SI ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC.
Conditiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare, iar condiţiile specifice sunt Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă- stiinte ingineresti
Concursul constă în probă scrisă şi interviu şi se va desfăşura la sediul Primăriei Căiuţi
Dosarele de înscriere se depun în temen de 20 de zile de la afişarea anunţului, la sediul Primăriei Căiuţi, si vor cuprinde:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. (documentele se prezinta si in original pentru stabilirea conformitatii, sau in copie legalizata)
BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr.7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată ;
Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii;
ORDIN nr. 839 din 12 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii
LEGE nr. 10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea în construcţii;
HOTĂRÂRE nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora;
LEGE nr. 350 din 6 iulie 2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul;
HOTĂRÂRE nr. 28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii.
Relaţii suplimentare: 0234/338401 sau click aici
Primar, Secretar,
Iulian Durlan Capatina Ramona
ANUNT Nr. 10936 din 14.11.2014 In data de 17 decembrie 2014, ora 10:00 Primaria comunei Caiuti va organiza la sediul acesteia concurs de recrutare (proba scrisa) pentru ocuparea functiei publice de executie:
– politist local, grad profesional debutant, clasa III in COMPARTIMENTUL POLITIEI LOCALA
a) PROBELE STABILITE PENTRU CONCURS:
Concursul constă în 3 etape succesive:
-
Selecţia dosarelor
-
Proba scrisă
-
Interviul
b) CONDITIILE DE DESFASURARE A CONCURSULUI:
Dosarele de concurs se pot depune in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, parte a III-a, la sediul Primariei Caiuti;
Selectia dosarelor se va realiza in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor
Data probei scrise – 17.12.2014 ora 10:00, la sediul primariei
Data probei interviului – 19.12.2014 ora 10:00, la sediul primariei. Pentru mai multe detalii: click aici
ANUNT Nr. 10129 din 22.10.2014 In data de 25 noiembrie 2014, ora 10:00 Primaria comunei Caiuti va organiza la sediul acesteia concurs de recrutare (proba scrisa) pentru ocuparea functiei publice de executie:
– politist local, grad profesional debutant, clasa III in COMPARTIMENTUL POLITIEI LOCALA
a) PROBELE STABILITE PENTRU CONCURS:
Concursul constă în 3 etape succesive:
-
Selecţia dosarelor
-
Proba scrisă
-
Interviul
b) CONDITIILE DE DESFASURARE A CONCURSULUI:
Dosarele de concurs se pot depune in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, parte a III-a, la sediul Primariei Caiuti;
Selectia dosarelor se va realiza in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor
Data probei scrise – 25.11.2014 ora 10:00, la sediul primariei
Data probei interviului – 28.11.2014 ora 10:00, la sediul primariei. Pentru mai multe detalii: click aici
ANUNT Nr. 6541 din 22.07.2014 Comuna Caiuti organizeaza concurs in data de 5 septembrie 2014 pentru ocuparea functiei contractuale :
– REFERENT, treapta IA din aparatul de specialitate al primarului – consiler personal
– Concursul constă în 3 etape succesive:
-
Selecţia dosarelor
-
Proba scrisă
-
Interviul
Dosarele de concurs se depun la registratura Primariei Caiuti in intervalul 23.07.2014 – 05.08.2014 si vor cuprinde urmatoarele ( CONFORM HG. Nr. 286/2011 )
Selectia dosarelor se va realiza in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor
Data probei scrise – 05.09.2014 ora 10:00, la sediul primariei
Data probei interviului – 08.09.2014 ora 13:00, la sediul primariei. Pentru mai multe detalii: click aici
ANUNT Nr. 4401 din 26.05. 2014 Comuna Caiuti organizeaza concurs in data de 9 iulie 2014 pentru ocuparea functiei contractuale :
– SECRETAR DACTILOGRAF, treapta II in Compartimentul SECRETARIAT, RELATII CU PUBLICUL din aparatul de specialitate al primarului
– Concursul constă în 3 etape succesive:
-
Selecţia dosarelor
-
Proba scrisă
-
Interviul
Dosarele de concurs se depun la registratura Primariei Caiuti in intervalul 27.05.2014 – 10.06.2014 si vor cuprinde urmatoarele ( CONFORM HG. Nr. 286/2011 ):
a) cerere de înscriere la concurs adresată primarului comunei Caiuti;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea in munca;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
Selecţia dosarelor se va realiza în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
Data probei scrise – 09.07. 2014, ora 10.00, la sediul primariei;
Data probei interviu: 11.07.2014, ora 10.00 , la sediul primariei
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa, interviu candidatii nemultumiti pot face contestatie, in termenul stabilit prin HG. Nr. 286/2011, la sediul Primariei Caiuti.
Conditii generale de participare la concurs:
Poate participa la concursul pentru ocuparea posturilor vacante persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Conditii specifice de participare la concurs si bibliografie:
– SECRETAR DACTILOGRAF, treapta II in Compartimentul SECRETARIAT, RELATII CU PUBLICUL din aparatul de specialitate al primarului
– Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
– vechime in munca : minim 2 ani
Legea 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice ;
Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
Hotărâre nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordonanţa nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, modificată şi completată prin Legea nr. 233/2002;
Hotărâre nr. 1723 din 14 octombrie 2004 privind aprobarea Programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în activitatea de relaţii cu publicul, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 16 din 02/04/1996 Legea Arhivelor Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare;
Relatii suplimentare referitoare la procedura de concurs se pot obtine la nr. de telefon 0234/338.401 sau click aici.
Primar, Secretar,
Iulian Durlan Capatina Ramona
Anunţ Nr. 2977 din 15.04.2014 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău organizeaza concurs in data de 03 iunie 2014 pentru ocuparea functiei contractuale:
– Muncitor calificat, treapta I in Compartimentul administrativ, deservire in aparatul de specialitate al primarului
Concursul consta in 3 etape succesive:
– Selectia dosarelor;
– Proba scrisa;
– Interviul.
Dosarele de concurs se depun la registratura Primariei Caiuti in intervalul 17.04.2017 – 05.05.2014
Selectia dosarelor se va realiza in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor
Data probei scrise – 03.06.2014 ora 10:00, la sediul primariei
Data probei interviului – 05.06.2014 ora 13:00, la sediul primariei. Pentru mai multe detalii: click aici
Anunţ Nr. 2606 din 04.04.2014 Primăria comunei Căiuţi, judeţul Bacău anunţă organizarea concursului pentru ocuparea unor funcţii publice de executie din aparatul de specialitate al primarului în data de 5 mai 2014, ora 10.00 (proba scrisă).
Conditiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare, iar condiţiile specifice sunt:
– pentru inspector, grad profesional debutant, clasa I in COMPARTIMENTUL PROTECȚIA MEDIULUI, GOSPODARIRE SI INFRUMUSETARE COMUNA: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul protectiei mediului
BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr.7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată ;
O.U.G.O.U.G.Ooodfdgf nr. 195/2005 privind protectia mediului;
O.G. nr. 21/ 2002 privind gospodarirea localitatilor urbane si rurale.
– pentru inspector, grad profesional asistent, clasa I in COMPARTIMENT EXECUTĂRI SILITE : studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic, juridic sau administrativ, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an
BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr.7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată ;
Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
H.G. nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal
O.G. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
– pentru consilier, grad profesional superior, clasa I in COMPARTIMENTUL FOND FUNCIAR ȘI ADMINISTRAREA DOMENIULUI PRIVAT: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic sau administrativ, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr.7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată ;
Legea fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania;
H.G. nr. 401/2013 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania
OUG nr.34/2013 privind organizarea, administrarea si exploatarea pajistilor permanente si pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991
– pentru referent, grad profesional asistent, clasa III in COMPARTIMENTUL STARE CIVILA, ACTIVITĂȚI ECONOMICE, TRANSPORT PUBLIC LOCAL: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr.7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată ;
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila;
H.G. nr.64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila
Concursul constă în probă scrisă şi interviu şi se va desfăşura la sediul Primăriei Căiuţi
Dosarele de înscriere se depun în temen de 20 de zile de la afişarea anunţului, la sediul Primăriei Căiuţi, si vor cuprinde:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Relaţii suplimentare : 0234.338.401 click aici