- 0234-338401
- 0234-338701
Plan urbanistic general
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BC
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus COVID-19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- HCL nr. 21 din 03.04.2024 indicatori economici actualizare PUG și RLU Vizualizare
- Anunt din 25.01.2024 “Comuna Căiuți, titular al Planului Urbanistic General, anunță publicul asupra disponibilizarii proiectului de plan și finalizarea raportului de mediu. Documentele pot fi consultate la sediul și pe pagina de internet a Agenției pentru Protecția Mediului Bacău, str. Oituz, nr.23, în zilele lucrătoare, între orele 8.00-16.00, vineri 8.00-14.00. Ședința de dezbatere publică a proiectului de plan și a raportului de mediu va avea loc în data de 25.03.2024, începând cu ora 11.00, la sediul Primariei Căiuți. Comentariile și propunerile publicului se primesc în scris la sediu APM Bacău, până la data de 25.03.2024.” (Adaugat la data 25.01.2024) Vizualizare
- Anunț nr. 9824 din 07.08.2023 privind demararea etapei III – elaborarea propunerii P.U.G. si R.U.L. Vizualizare
- Tabele estimare locuitori x Vizualizare
- Bilanțuri Vizualizare
- Regulament avize Vizualizare
- Memoriu PUG Căiuți Vizualizare
- Planșe desenate Vizualizare
- HCL nr.95 din 28.12.2022 aprobare prelungire PUG și RLU Nr: 95 Vizualizare
- HCL NR. 26 DIN 31.03.2022 Regulament implicare public elaborare PUG și RLU Vizualizare
- Anunt privind Informarea publicului cu reacualizarea PUG – Publicul este invitat să transmită observaţii şi propuneri privind intenţia de elaborare a planului urbanistic general. Observaţiile sunt necesare în vederea stabilirii cerintelor de elaborare a Planului Urbanistic General. Publicul este invitat sa transmita observatii/ propuneri la sediul Primariei Caiuti, compartimentul Urbanism, sat Caiuti, str. Raducanu Rosetti, nr.77, comuna Caiuti, sau pe e–mail primariacaiuti@primariacaiuti.ro in perioada în perioada 04.04.2022- 06.05.2022 ( 25 ZILE), de luni pana joi intre orele 9,00 si 15,00. Răspunsul la observaţiile transmise vor fi transmise in max.15 zile de la data primirii. Etapele preconizate pentru consultarea publicului până la aprobarea planului: • etapa pregătitoare • etapa de documentare şi elaborare a studiilor de fundamentare • etapa elaborării propunerilor. Persoana responsabilă cu informarea şi consultarea publicului: insp. Urbanism Galeriu Carmen (Adaugat la data 04.04.2022) Vizualizare
- Anunț nr. 2148 din 11.02.2022 intenție elaborare PUG (Adaugat la data 11.02.2022) Vizualizare
- HCL NR. 10 DIN 10.02.2022 inițiere demersuri pentru actualizare PUG și RLU Vizualizare