- 0234-338401
- 0234-338701
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BC
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus COVID-19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Cuprins:
a) ACTELE NORMATIVE
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
d) COORDONATE DE CONTACT
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII
g) LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
i)FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001
Organigrama institutiei
– aprobată prin HCL nr. 34 din 30.05.2024 modificare și completare HCL nr. 101 din 2023 organigramă și stat funcții Vizualizare
- HCL nr.111 din 28.12.2023 privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului local Căiuți nr. 101 din 29 noiembrie 2023 pentru aprobarea noii organigrame, a noului stat de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Căiuți, județul Bacău Vizualizare
- HCL nr.101 din 29.11.2023 aprobare organigramă, stat funcții și ROF aparat specialitate primar Vizualizare
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului – disponibile pe pagina instituţiei
Luni – Marti – Miercuri – Joi, Vineri între orele: 08.00 – 16.30
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30
Joi : 8.00-18.30 (Conform HG nr. 1487/2005)
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Orândaru Gabriel Primar Luni – Miercuri 10,00 – 14,00
Florea Constantin Viceprimar Marți – Vineri 10,00 – 14,00
Căpățînă Ramona Secretar General Marți 10,00 – 14,00 Joi 10,00 – 12,00
Program Relatii cu Publicul
Luni, Marti, Miercuri, Joi, Vineri: 08.00 – 16.00
Pentru inscrierea in audienta, solicitantii vor depune o cerere la biroul de registratura, insotita de documentatia aferenta ce face obiectul audientei, pentru care vor primi o programare.
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
Conducerea Primariei comunei Căiuți:
Dl. Orândaru Gabriel – Primar
Dl. Florea Constantin – Viceprimar
D-na Căpățînă Ramona – Secretarul General al comunei Căiuți;
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: D-na Căpățînă Ramona – Secretarul General al comunei Căiuți
Denumire: Primaria comunei Căiuți
Sediul: localitatea Căiuți, str. Răducanu Rosetti, nr. 77
Telefon: 0234-338401
Fax : 0234-338401
E-mail: primariacaiuti@
Site: www.primariacaiuti.ro
Bugetul propriu al comunei Căiuți şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Plângere administrativă 1 click aici și 2 click aici