- 0234-338401
- 0234-338701
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Informatii de interes public
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Achizitii publice
- Alegeri 2020
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi de interes public
- Anunturi – vanzare teren
- Aparat Specializare
- Atestate Producator
- Urbanism
- Bilanturi contabile
- Buget
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Coronavirus COVID-19
- Declaratii de avere si de interese, conform anexei
- Dispozitii
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Integritate
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Sedinte Consiliul Local
- Rapoarte Anuale
- Registrul agricol si Fond funciar
- Salubrizare
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Asistenta sociala
- Transparenta decizionala
Cuprins:
a) ACTELE NORMATIVE
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
d) COORDONATE DE CONTACT
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII
g) LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
i)FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001
– aprobată prin H.C.L. nr. ___ din ___2018
- privind HCL nr. ___ din ___2018 privind aprobare organigrama si stat functii Vizualizare
- HCL nr. ___ din ___2018 anexa 1 la HCL nr. ___ din ___2018 – organigrama Vizualizare
- HCL nr. ___ din ___2018 anexa 2 la HCL nr. ___ din ___2018 – stat de functii Vizualizare
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului –disponibile pe pagina instituţiei
Luni – Marti – Miercuri – Joi, Vineri între orele: 08.00 – 16.30
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30
Joi : 8.00-18.30 (Conform HG nr. 1487/2005)
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii de interes public link
Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Orandaru Gabriel
Primar Marti 10,00 – 14,00Florea Constantin Viceprimar Joi 10,00 – 12,00
Capatana Ramona Secretar Vineri 10,00 – 14,00
NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 – 10,00, astfel:
– telefonic, la nr. 0234-338401
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura .
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
COMUNEI Caiuti SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei comunei Caiuti:
Dl. Orandaru Gabriel – Primar
Dl. Florea Constantin – Viceprimar
D-na Capatana Ramona – Secretarul comunei Caiuti;
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: D-na Capatana Ramona – Secretarul comunei Caiuti
Denumire: Primaria comunei Caiuti
Sediul: localitatea Caiuti, str. Principală, nr. 471
Telefon: 0234-338401
Fax : 0234-338401
E-mail: primariacaiuti@yahoo.com
Site: www.primariacaiuti.ro
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Plângere administrativă 1 și 2