• 0234-338401
  • 0234-338701
  • primariacaiuti@primariacaiuti.ro
Primaria Caiuti
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte și studii
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Declaratii de avere si de interese
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorităţii deliberative
    • Ședințe Consiliu local Căiuți
    • Dispoziţiile autorităţii executive
    • Documente şi informaţii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018

  • Prima pagină
  • Contact
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Audiente
    • Acte Necesare
    • Petitii
    • Adrese Utile
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
        • Institutii subordonate
          • Salubrizare
          • Școala Gimnazială „Răducanu Rosetti”
          • Serviciul Public de Alimentare cu Apă și Canalizare
          • Situatii de urgenta / SVSU
            • Fisa serviciului
            • Interventii
            • Masuri preventive
            • Multimedia
            • Planificarea controalelor preventive
            • Planificarea exercitiilor
            • Planul de alarmare
            • Planul de aparare
            • Planul de evacuare
            • Planul de pregatire
            • Recrutare personal
            • Registrul istoric
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
      • Padurea
      • Parteneri
      • Proiecte Investitionale
      • Turism
    • Rapoarte și studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Cultura locala
      • Album Foto
      • Educatie
      • Biserici
      • Istorie
      • Evenimente
      • Prezentare Locala
      • Sarbatori Locale
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Responsabil Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Reclamatie administrativa
      • Documente publice
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Venituri Salariale
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
      • Indicatori buget local
      • Cont unic amenzi
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
      • Achizitii prin SEAP-SICAP
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Declaratii de avere si de interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
      • Declaratii de interese personale
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Asistenta sociala
      • Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BC
      • Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
      • Alocatie pentru sustinerea familiei
      • Legea nr. 448/2006
      • Plan anual de actiune privind serviciile sociale
      • POAD
      • Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
      • Tichete de gradinita
      • Venit minim de incluziune
      • Violenta in familie
    • Alegeri locale
      • Alegeri 2016
    • Amenajament pastoral
    • Anunturi
      • Anunturi de interes public
    • Anunturi colective
    • Anunturi – vanzare teren
    • Coronavirus COVID-19
    • Informatii de mediu
    • Integrare Europeana
    • Legea Infrastructurii ANCOM
    • Stare Civila
    • Taxe si impozite locale
    • Atestate Producator
    • Registrul agricol si Fond funciar
    • Dispozitii
    • Sedinte Consiliul Local
      • Hotărâri de C.L.
      • Proiecte de HCL
      • Dispozitii convocare sedinta
      • Procese verbale sedinta
      • Minute sedinta
    • Urbanism
      • Autorizatii Construire
      • Autorizatii de functionare
      • Certificate Urbanism
      • Cadastru
      • Plan urbanistic general
      • Nomenclator stradal
    • Aparat Specialitate
    • Rapoarte Anuale
  • Transparenta decizionala
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante

Copyright © 2025 Primaria Caiuti. Toate drepturile rezervate.

  • Utilizare cookie-uri
  • GDPR
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    ▾
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      ▾
      • Lista persoanelor din conducere
        ▾
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      ▾
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
        ▾
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte și studii
      ▾
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    ▾
    • Solicitare informatii. Legislatie
      ▾
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele
      ▾
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      ▾
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Declaratii de avere si de interese
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    ▾
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    ▾
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
    ▾
    • Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorităţii deliberative
    • Ședințe Consiliu local Căiuți
    • Dispoziţiile autorităţii executive
    • Documente şi informaţii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    ▾
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018